آخرین اخبار
کد مطلب: 125460
شريعتمداري مطرح کرد:
پيامبر خدا (ص) را مي‌شود نقد کرد، برجام را نه!/ برجام کلاه گشادي بود که آمريکا بر سر ايران گذاشته است
تاریخ انتشار : 1396/11/01 10:28:28
نمایش : 2474
مدير مسئول کيهان گفت: وقتي آقاي روحاني به عنوان رئيس دولت معتقد است که پيامبر خدا (ص) و امامان معصوم (ع) را مي توان نقد کرد! تعجب آور است که چرا نقد برجام را برنمي تابند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان به نقل از راه دانا؛ حسين شريعتمداري، مدير مسئول کيهان درباره اعتراض شديد وزارت امور خارجه به نقد برجام در برنامه تلويزيوني ثريا گفت: وقتي آقاي روحاني به عنوان رئيس دولت  معتقد است که پيامبر خدا (ص) و امامان معصوم (ع) را مي توان نقد کرد! تعجب آور است که چرا نقد برجام را برنمي تابند! آيا دولت معتقد است جايگاه و منزلت برجام — نستجير بالله ــ از پيامبر و امامان عليهم السلام  بالاتر است؟!

 

مدير مسئول کيهان افزود: برادر عزيزمان آقاي جبرائيلي با ارائه چند سند مستحکم   برجام را نقد کرد و انتظار از وزارت خارجه آن است که اگر اسناد ارائه شده را مخدوش و غير قابل استناد مي داند، نظر خود را بگونه اي مستند ارائه بدهد.


مدير مسئول کيهان گفت آقاي رئيس جمهور و تيم هسته اي تا کنون نزديک به صدها بار  بطور يکجانبه و بدون مواجهه با منتقدان برنامه هاي صدا و سيما را در اختيار داشته و به دفاع از برجام پرداخته اند و از هيچ اغراقي و گزافه اي نيز درباره آن کوتاهي نکرده اند بنابراين اگر خودشان هم آنچه در وصف برجام گفته و مي گويند را قبول دارند چرا حاضر به دفاع از آن در  مواجهه با منتقدان نيستند تا مردم هم از واقعيت آنچه که آن را آفتاب تابان و فتح الفتوح و معجزه قرن و بزرگترين دستآورد تاريخ ايران مي نامند با خبر شوند ؟!

 

شريعتمداري گفت: شواهد و اسناد غير قابل انکار نشان مي دهند که برجام کلاه گشادي بوده است که آمريکا بر سر ايران گذاشته است و اين کلاهبرداري به اندازه اي به دهانش شيرين آمده که هر روز ساز تازه اي با همان سمت و سو عليه کشورمان کوک مي کند!

انتهاي پيام/ن

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس